Thursday 11 December 2014

Majlis Resepsi 151114

Assalamualaikum ♡♡

Seperti yang di janji dalam entry sebelumnya, aku nak post pasal majlis perkahwinan aku yang berlangsung pada 15.November.2014 (sabtu). Alhamdulillah, majlis berjalan dengan lancar. Walaupun pada jam 1.30pm, waktu rombongan pengantin lelaki datang, waktu itu hujan. Tapi alhamdulillah, hujan sekejap saja. Dan terus berhenti. Semua berjalan dengan lancar seperti yang di rancang. Terima kasih Allah.

Aku start bersiap dalam jam 12.00tghri. Masa bersiap, kawan-kawan aku datang. Hilang rasa gementar aku. Aku lebih gementar bila tunggu di kerusi, meunggu kehadiran suamiku. Hehehe. Maaf ye suami, kamu terpaksa kena tol sebanyak 4kali. Maaf. Sekali seumur hidup yer. Hehee.

Daripada aku kena fikir ayat ape nak tulis, lebih baik aku bagi korang tengok gambar kan.

Kami ♡♡

Ketika makan beradab.

My bff memerangkap penggapit aku.
Sudah berpunya yer...

Bersama kak Nur Afiqah Binti Abdul Kahal.
Majlis dia seminggu selepas majlis aku.
Selamat Pengantin Baru KakFiqa.

Dibawah ini semua gambar aku bersama kawan aku. Semua gambar mereka yang edit, aku just copy paste. Hehehe. Btw, terima kasih sudi datang ke majlis perkahwinan aku. InsyaAllah majlis korang akan ku datang.

Bersama Nursahilla & Fatin Nabila.
Kawan sejak dari form 4.


Mereka berdua kawan baik aku.
NorJannah & Hidayah.

Pelaminku dari.....

Alhamdulillah, semuanya berjalan dengan lancar. Terima kasih sangat-sangat. Semoga Allah membalas segala jasa baik kalian semua termasuk family aku, family suamiku, saudara-mara, jiran tetangga, kawan-kawan, dan mereka yang menghadiri majlis aku. Semoga segala doa yang baik dari kalian kepada kami, akan dimakbulkan oleh Nya. Aminn.

Maaf juga segala kekurangan yang ada. Maaf juga mana kawan-kawan yang datang tak dapat bertemu. Maaf seribu kali maaf. Maaf juga aku tak post gambar bersama family, kerana ada sebab tertentu. Maaf. Mana yang baik datang dari Allah, yang buruk datang dari kami. Terima kasih.

Nantikan next story pasal majlis sambut menantu di Seremban pula yer.
Jangan lupa search #ashrifarahfc untuk lihat lebih banyak gambar kami. Boleh search di FB ataupun Instagram yer. My Instagram farahannaty.
TQ.

Love, FA♥



No comments :