Thursday 9 October 2014

Wedding Card

Assalamualaikum ♡♡

Korang baca tittle pun mesti teruja yer. Aku yang menaip ni pun sangat....sangat...sangat teruja. Heheee. Alhamdulillah, penat lelah aku dengan tunang aku design "itu ini" dekat kad kahwin, akhirnya siap. Alhamdulillah. Syukur ya Allah.

Kalau aku tak silap, 03.Oktober.2014 En Tunang aku pergi ambil kad itu. Aku balik kerja, tunang aku amik. Masuk jer dalam kereta, terus dia tunjuk dekat aku. Senyum lebar aku tengok. Tunang aku siap menganjing lagi. Hahaha. Siapa tak senyum lebar, ape yang kiteorang design, sejibik sama dengan kad yang ade di depan mata aku. Terima kasih. Terima kasih juga adek aku yang selalu orang nampak kami kembar, sebab dia juga tolong design.




Ini contoh design kad kahwin aku. Korang yang baca blog aku ini, korang yang tengok paling awal. Untung taw. Hahaha. Alhamdulillah, benda yang simple aku nak menjadi kenyataan. So korang yang kenali aku, jemput datang ke majlis pernikahan aku yer.

Nikah : 14/11/2014 - Jumaat (Lepas Isyak).
Sanding : 15/11/2014 - Sabtu (11am - 5pm)
Bertandang : 29/11/2014 - Sabtu (11am - 5pm)

Kepada korang yang nak kahwin, atau rancang nak kahwin. Aku suggest korang try buat kad kahwin dekat KAD KAHWIN BORONG HQ . Harga pun murah, ade package lagi. Memang berbaloi bak hang. Selain itu, company ni punyai agent di serata daerah. Just HQ dia di Bukit Beruang, Melaka. So amat mudah untuk korang datang survey dan order di siti. Ini tarak tipuu. Cuba lah yer.

Btw, thank you so muh for KAD KAHWIN BORONG HQ sebab merealisasikan impian beta. Chewahh. Hahaha. Big thanks to my fiancee & my litter sister. Sayang sangat.

Love, FA♥

No comments :