Friday 5 December 2014

Jom Hebohhhh

Assalamualaikum ♡♡

Aku nak post story yang tertunggak lamanya. Maaf yer.

Kali ini nak cerita pasal 26.Oktober.2014 yang lepas. Why throwback? Yaa..aku memang suka cerita pasal benda yang dah lepas. Dari blog, facebook, instagram, aku suka post gambar yang dah lepas. Sebabnya aku tak rajin nak update terus masa itu juga. Hahaha.

Aku nak story time aku pergi Jom Heboh dengan Tunang aku di Stadium Hang Tuah, Melaka. Nasib baik tunang aku jenis rajin berjalan. Hahah. Tapi kau pergi hari Ahad jer. Dari jam 3.00 petang sampai ke malam. Ramai juga artis jumpa, tapi disebabkan aku tak minat berkejar artis, so tiada gambar bersama artis. Aku tak tahu nak story macam mana lagi, so aku tunjuk korang gambar aku dengan tunang aku okay.

Actually, aku suka upload gambar dalam blog ni sebab aku malas nak simpan banyak-banyak gambar dalam handfone aku. Lepas upload dalam handfone, aku akan padam. So nak tengok gambar lama, aku buka blog. nanti dapat imbas kenangan semula. Hahaha.




























Ini dia kisah Farah bersama tunangnya di Jom Heboh. hahaha. Next story pasal wedding aku. So nantikan yer.

Love, FA ♥


No comments :